حذف از گروههای یاهو

چگونه می توانم عضویت خودم را از یک گروه یاهو حذف کنم ؟

متاسفانه خیلی از گروه های یاهو (اکثریت قریب به اتفاق گروهای یاهو حتی گروه های جدید گوگل) ایمیلهای تبلیغاتی بی شمار برای خوانندگان و اعضا خود ارسال می کنند در اینجا می خواهیم ببینیم چطور می توان از شر این گونه ایمیل ها خلاص شد و می خواهیم آموزش رهایی از ایمیلهای تبلیغاتی و خارج شدن از گروههای یاهو و حذف اشتراک را برای شما را توضیح دهیم.

همانطور که می دانید در صورتی که در یکی از گروههای یاهو عضو باشید روزانه ایمیلهای زیادی برای شما ارسال می شود که اکثرأ تبلیغاتی هستند و به درد شما نمی خورند، خوشبختانه گروه سها هرگز ایمیل تبلیغاتی برای کسی ارسال نمی کند و اصولا با این روش تبلیغات به شدت مخالف است چون معتقد است که کاربران و مشترکین ایمیلهای این گونه گروهها، از گروه بیزار می شوند.

ادامه نوشته

پاک کردن آی دی

چگونه آی دی خود را از لیست دیگران پاک کنیم؟


اگر از کاربران یاهو مسنجر باشید، حتماً برای شما نیز پیش آمده است که پس از اینکه فردی ID شما را Add می‏کند، پشیمان شده‏اید و دیگر دوست ندارید فرد مورد نظر شما را در لیست دوستان خود داشته باشد. اما دیگر خودتان نمی‏توانید جهت پاک کردن IDتان از لیست فرد مورد نظر اقدامی کنید. می‏توانید فرد را Ignore کنید اما نمیتوانید ID خود را از لیست دوستانش حذف کنید و به نوعی گرفتار می‏شوید. در گذشته، برنامه‏های مختلفی جهت انجام این کار ساخته شده‏اند، اما همگی مشکلاتی داشته و یا در حال حاضر از کار افتاده‏اند. اما هم اکنون در این ترفند قصد داریم نحوه پاک نمودن ID خودتان از Add List افراد دیگر در یاهو مسنجر را به روشی بسیار ساده بیان کنیم. بدون نیاز به نرم‏افزار و بدون اینکه فرد مورد نظر بویی از این موضوع ببرد، مگر اینکه خودش دقت کند و ببینید دیگر شما در لیست دوستانش نیستید!

ادامه نوشته

بلوک کردن آی دی مزاحم در یاهو مسنجر

بسیاری از افراد مرتب در حال تغییر دادن ID خود در Yahoo هستند و دلیل عمده آن هم مزاحمتهایی است که توسط کاربرهای موجود در فهرست دوستان Yahoo Messenger قرار دارند و به مرور به فهرستی طویل تبدیل شده ایجاد میشود.

ادامه نوشته

حذف کامل ID و ایمیل در یاهو


گاهی به واسطه ساخت یک اکانت جدید در یاهو یا به هر دلیل دیگر ممکن است دوست داشته باشید اکانت خود شامل ID و ایمیل خود را در یاهو پاک کنید. یاهو این امکان را به شکلی مخفی برای شما فراهم کرده است.

 

ادامه نوشته

15. محبوب‌ترین برندها

محبوب‌ترین برندهای دنیای دیجیتال

 

دنیای اطراف ما پر شده است از انواع نام‌ها و برندهایی که در زمینه‌های مختلف وجود دارند و گاهی بعضی از آنها برایمان جذاب‌تر و جالب‌تر می‌شوند. در حقیقت این حس جذابیت معمولا از تجربه‌ها یا شنیده‌های خوب و مثبتی می‌آید که در طول زمان به وجود آمده‌اند و در نهایت می‌توانند محبوبیت و موفقیت یک برند را تضمین کنند. درست به همین دلیل هم هست که موسسه تحقیقاتی Harris Poll EquiTrend هر سال به بررسی و انتخاب بهترین و محبوب‌ترین برندهای جهان در صنایع و زمینه‌های مختلف می‌پردازد. 

منبع خبر: Harris Poll EquiTrend

16. دور انداختن تجهیزات رایانه ای

نکات کلیدی قبل از دور انداختن تجهیزات رایانه ای
 
دور انداختن یا به فروش رساندن تجهیزات کامپیوتری با توجه به مشکلات امنیتی و سوءاستفاده‌هایی که شنیده می شود از اطلاعات آن صورت می گیرد کاری مهم به نظر می آید براین اساس باید قبل از اینکه کامپیوتر و برخی از قطعات آن را دور بیندازید نکاتی ایمنی را مدنظر قرار دهید

نباید دقت و وسواس زیاد در امن‌سازی سیستم‌های در حال استفاده، شما را از امنیت سیستم‌هایی كه می‌خواهید دور بیندازید غافل كند. باید توجه داشته باشید که دور انداختن یك كامپیوتر، به معنای عدم نیاز به امن‌سازی آن نیست؛ براین اساس باید به 10 نکته قبل از دور انداختن تجهیزات کامپیوترتان توجه کنید.

ادامه نوشته

9. کدهای موبایل

کدهای مخفی موبایل

تقریبا تمام اپراتورهای تلفن همراه در جهان کدهای ویژه‌ای دارند که به واسطه به‌کارگیری این کدها کاربران می‌توانند میزان کارایی گوشی تلفن همراه خود را بالا برده و بر برخی از قابلیت‌های آن بیفزایند. برخی از این کدها در حقیقت فرامینی هستند که به‌صورت عادی در منوی گوشی تلفن همراه موجود است و استفاده از این کدها در حقیقت به نوعی میانبر برای همان فرامین محسوب می‌شود.

 

ادامه نوشته

8. خرید گوشی موبایل

چگونه یک گوشی همراه مناسب بخریم؟
 
این روزها روند خرید یک گوشی خوب خیلی سخت شده است؛ یعنی قبل از خرید باید هزار جور تحقیق و تفحص صورت بگیرد تا خدای ناکرده هزینه‌اي که قرار است انجام شود بی‌خود و بی‌جهت تلف نشود.

عرضه مدل‌هاي متنوع از گوشی‌هاي هوشمند از یک سو و افزایش قیمت ارز که در نهایت منجر به گران شدن گوشی شده است از سوی دیگر باعث شده تا خریداران تلفن همراه نسبت به انتخاب گوشی مورد نظر خود حساس‌تر شوند. در گزارش امروز مي‌خواهیم به روانشناسی خرید یک تلفن همراه بپردازیم و بگویيم برای اینکه یک خرید خوب داشته باشیم، چه کارهایی باید انجام دهیم.
ادامه نوشته

Samsung X820 .7

Samsung X820

سامسونگ در نمایشگاه ExpoComm 2006 اقدام به معرفی باریكترین گوشی موبایل نمود.

این گوشی كه X820 نام دارد فقط 9/6 میلیمتر ضخامت دارد. همچنین گوشی مدل D900 سامسونگ بعنوان باریكترین گوشی كشویی سه مگاپیکسل نیز به نمایش گذاشته شد.

كیتا لی، مدیر بخش سیستم های مخابراتی سامسونگ معتقد است كه گوشیهای بسیار باریك سامسونگ آمیزه‌ای از زیبایی، سادگی و آسایش برای كاربران می‌باشد كه ارتباط افراد با یكدیگر را به سهولت میسر می‌سازد...

ادامه نوشته

15. معرفی انواع باطری ها

انواع باطری های شارژی

در دنیای باطریها چندین فناوری وجود داشته که هر یک جای خود را به تکنولوژیهای جدید داده اند و منسوخ شده اند. مهمترین نسلهایی که در دنیای وسایل الکترونیکی شایع بوده اند به این شرح است:

  1. باطریهای نیکل کادمیوم
  2. باطریهای یون لیتیومی
  3. باطریهای لیتیوم پلیمری

 

ادامه نوشته